Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Покращення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів із державного бюджету. Піарники нарешті показали, чим Україна дивуватимемо світ.
У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися у світі, це - погана екологія, корупція та дешевий секс-туризм. Але про них мовчатимуть. Головна мета, зазначають піарники, не задовільнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.
Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме - із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.
Проте, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом "Україна" летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.
У той же час піаритимуть Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити у незвичному образі. Вишуканою мовою вони розповідатимуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.
У МЗС стратегією задоволені.
Щоб втілити креативні задуми у життя, МЗС знову шукатиме гроші тепер вже від приватних інвесторів.
Коментарі
9