Компанія Samsung використовувала в своїй рекламі смартфона Galaxy S III новинку від Apple смартфон iPhone 5. Про це пише видання Digital Trends.
Під гаслом "Не потрібно бути генієм" порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung в порівнянні виграє. Сам слоган обіграє політику Apple, згідно з якою консультанти в магазинах і віртуальні помічники в App Store називаються "геніями".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інтернет-гігант Google купує Motorola за $ 12,5 мільярдів
Як відзначає видання, порівняння Galaxy S III і iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин. Зокрема, творці реклами "забули" згадати такі характеристики нового пристрою Apple як FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes. Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.
Реклама Samsung повинна вийти в друкованій пресі вже сьогодні, 16 вересня, проте в яких саме виданнях, поки не зрозуміло, зазначає Apple insider.
У мережі вже з'явилися пародії на рекламу Galaxy S III, виконані шанувальниками Apple. В одній з них слоган замінений на "Не погоджуйтеся на дешевий пластик", а список достоїнств iPhone 5 є вдвічі більшим за характеристики Galaxy.
Нагадаємо, в серпні 2012 року Apple виграла в американському суді патентну суперечку з Samsung. Південнокорейській компанії доведеться виплатити компенсацію в розмірі 1,05 мільярда доларів за порушення патентів. У вересні Apple вирішила додати смартфони Samsung Galaxy S III, Verizon Galaxy S III, Galaxy Note і Galaxy Note 10.1 до списку пристроїв, продажі яких повинні бути заборонені у зв'язку з порушенням патентів.
Коментарі