16 січня 2020 року набули чинності норми статті 32 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", ухваленого Верховною Радою України 25 квітня 2019 року.
Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами.
Відсьогодні вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою, інформують на сайті Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.
Водночас телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Євросоюзу.
У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Набув чинності закон про кнопкодавство депутатів
Також цим законом було внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими визначено, що порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови у сфері реклами тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Норму закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної" в частині мови реклами прокоментував кандидат юридичних наук, голова громадської організації "Українська Україна" Андрій Смолій.
Коментарі