За задумом розробників проекту, транспортна система "об"єднає в рамках єдиного транспортного коридору швидкісну залізницю, автомагістраль, лінії електропередач, газо- і нафтопроводи і оптоволоконні лінії зв"язку". При цьому довжина підземної частини мегамагистралі повинна скласти близько ста кілометрів.
Чиновники вважають, що проект вартістю 50-60 мільярдів доларів окупиться за 13-15 років, при цьому "економічний ефект складе не менше 10 відсотків".
У Мінекономрозвитку розраховують, що нова магістраль не тільки на два тижні скоротить терміни доставки вантажів, але і значно підвищить надійність перевезень, а тому буде популярна у перевізників.
Нагадаємо, що ідея будівництва тунеля під протокою, що розділяє Азію і Америку, не нова: один з проектів подібного роду був підготовлений ще в 2001 році. Але тоді Мінтранс і МПС Росії заявили про неможливість його здійснення в осяжній перспективі.
Річ у тому, що перш, ніж сполучати транспортні системи двох континентів, необхідно завершити будівництво залізничної магістралі хоч би до Якутська. Відстань, не покрита транспортними шляхами від Якутська до узбережжя Чукотки, складає ще близько тисячі кілометрів, повідомляє Lenta.ru.
×
Коментарі