На минулих вихідних в московському метрополітені з"явилися рекламні банери, розміщені на стінах підземки. На плакатах розміром 2х4 м, виконані в стилістиці роботи Енді Уорхола "Суп Кемпбелл", намальовано шість консервних банок із зображенням американського прапора, написом "Американське сало" і перерахуванням сортів продукту - "класичне", "в шоколаді", "під борщ", повідомляє ForUm.
Творцем цієї реклами є рух "Воїни креатива", що об"єднує політтехнологів та піарщиків. В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати у населення України незадоволеність США і зв"язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенком.
Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений президентським виборам на Україні, що відбудуться в 2010 році. За його словами, демократичний процес, що розпочався в країні, виявився блефом.
"В "Американське сало" вкладається сенс, що такій великій і сильній країні, як США, вдається підміняти сенси у всіх країнах, де вона бере участь в політичному процесі", - заявив він.
Жодних додаткових відомостей, за винятком посилання на сайт, присвячений руху "Воїни креатива", банери не містять. У прес-службі метрополітену порадили звертатися із питаннями в рекламне агентство, що розміщує всю рекламну продукцію в московській підземці.
На Україні стартує аналогічна кампанія
Там навідріз відмовилися повідомити як ім"я замовника рекламної кампанії "Американського сала", так і кількість розміщених ним банерів, посилаючись на умови договору. Згідно з офіційними розцінками агенства, розміщення десяти щитів розміром 2х4 м на стінах обходиться приблизно в 500 тис. руб. (106,5 тис. грн) на місяць.
За словами Ковальова, найближчим часом в Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі
8