За словами голови незалежної профспілки київського метрополітену Віктора Дідковського "з 26 пар, які завжди курсували на гілці, на лінію виходять лише 13. Через нестачу фінансування частини та обладнання переставляють з одного вагона на інший. Адже термін експлуатації більшості поїздів закінчився ще 10 - 12 років тому ", - сказав Дідковський.
Тому, за його словами, інтервал руху поїздів збільшився на кілька хвилин. Крім того, Дідковський зазначив, що знову постало питання про те, щоб на станціях закрити другі виходи і скоротити касирів.
"Причому мова йде також про станціях з великим пасажиропотоком - "Лісову","Лівобережну","Дарницю". Можете собі уявити цей натовп", - сказав голова профспілки.
Проте, в прес-службі київського метрополітену спростовують цю інформацію, мовляв, грошей дійсно не вистачає, але людей не звільняють - вони самі йдуть.
"Так, грошей не вистачає, до того ж у нас важкі умови праці, звільняються люди. Але жодних документів про коригування графіка і закриття другого виходів не було", - переконує прес-секретар КП "Київський метрополітен" Надія Шумак.
Раніше повідомлялося, що КМДА заборгувала метрополітену кілька десятків мільйонів гривень. Влада не доплачують за проїзд пільговиків у "найшвидшому виді транспорту".
Коментарі
1