Ексклюзиви
вівторок, 16 березня 2010 14:20

Плату за проїзд власники маршруток хочуть підняти на 50 копійок

Плату за проїзд власники маршруток хочуть підняти на 50 копійок

Власники столичних маршруток запевняють, що пасажирські перевезення невигідні.

Менеджери приватного АТП-1302 повідомили, що через економічні складнощі хочуть закриватися. Це підприємство обслуговує десяток столичних маршрутів. Поки що направили в Київміськдержадміністрацію розрахунки з пропозицією підвищити проїзд на 50 коп. Якщо відмовлять, обіцяють закритися.

"Підприємці працюють в кращому разі з 3-5 процентами рентабельності, замість необхідних 20-25 процентів, - сказав голова Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева. - Сподіваємося, на початку квітня вирішиться питання з підвищенням. Інакше багато перевізників збанкрутують".

Називати справжні доходи власники маршруток відмовились.

"Якщо я назву конкретні цифри, нас почне перевіряти Антимонопольний комітет, - зазначив у коментарі Gazeta.ua Ігор Гусак з асоціації перевізників "Столиця". - Скільки заробляє водій маршрутки? Це досить пристойна зарплата. Конкретну цифру називати не хочу. Це буде некоректно. Яку виручку мають за день? Я також не можу цього сказати. Малий автобус "богдан" коштує 400 тисяч гривень. Термін його експлуатації чотири роки".

Насправді в Києві багато "богданів", які на маршруті з кінця 1990-х. Новий, 2009 року випуску, в автосалоні коштує від 320 тис. грн. За день кожна машина приносить 900-1200 грн виручки. На 100 км автобусу треба 20 л дизпального. Водії заправляються з виручки, на 350–400 грн щодня. За рік автобус приносить власникові близько 440 тис. грн.

"Навряд чи витрати перевізників зросли, - припустив Gazeta.ua голова комітету "Кияни за громадський транспорт" Михайло Барашков. - Просто столична влада дозволила перевізникам довільно встановлювати ціни".

Нині одна поїздка в столичних маршрутках коштує 2-2,5 грн. Приватники хочуть підвищити плату на 50 коп. У 2008 і 2009 роках вони страйкували. Хоча закривати маршрути не збиралися. І Київрада дозволила підвищити ціни. З початку 2009-го пальне подешевшало на третину. Проте ціни за проїзд не зменшили. Восени 2008-го ціна на проїзд у столичних маршрутках зросла. На найдовших маршрутах - до 2,5 грн. Пальне тоді подорожчало, і перевезення збиткові - обґрунтовували вимоги перевізники. Дизпальне і бензин заливали дорожче 7 грн за л. Нині ціни на тому ж рівні.

Вчора, 15 березня Антимонопольний комітет заявив: розрахунки перевізників, яких вони подали в мерію, необґрунтовані.

Зараз ви читаєте новину «Плату за проїзд власники маршруток хочуть підняти на 50 копійок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути