За його словами, будівництво автобана планують на умовах концесії. Міністр відзначив, що уряд України визнав недоцільним будівництво залізничної гілки Рені – Ізмаїл у Одеській області. За даними Рудьковського, цей проект коштуватиме як мінімум $1,5 млрд і окупиться нескоро. Натомість автобан сполучить Україну з південними регіонами Європи і дозволить розвиватися району Рені (південний захід Одеської області), а також збільшить рух у міжнародних транспортних коридорах, які проходять через Одеську область.
26 липня 2005 року уряд Юрія Єханурова доручив "Укрзалізниці" фінансувати спорудження залізничної лінії Ізмаїл – Рені. Передбачалося, що на проектування й початковий етап будівництва витрачатимуться кошти з чистого прибутку залізниць, отриманого понад обсяги, передбачені річним фінансовим планом. Тодішній міністр транспорту та зв"язку Віктор Бондар стверджував, що наявність цієї залізничної гілки дала б можливість при виході з Одеси до Ізмаїла уникнути перетину кордону України з Придністров"ям. Мінтрансзв"язку оцінило розрахункову вартість будівництва в $275 млн.
Разом з тим, 21 серпня 2006 року уряд Віктора Януковича позбавив пільг цей проект, передає Интерфакс.
Коментарі