На "Новій пошті" знищили посилку українця вартістю $2,8 тис. Він замовляв кур'єрську доставку клієнту на більш ніж 300 моделей літаків.
Чоловік упакував літаки максимально надійно, повідомив українець Давид Хусайнов у Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штраф неприпустимий - Мінекономіки відреагувало на ситуацію з "Новою поштою"
"Літаки особливо ніколи не билися, тільки в рідкісних випадках, але це можна було виправити. Коли замовляв вивезення посилки з адреси, чітко позначив, що це крихкий вантаж, потрібно наклеїти стікери з келишком. Те ж саме двічі проговорили кур'єру. Той відповів, що все буде зроблено в найкращому вигляді".
Коли посилка прийшла клієнту, виявилося, що на жодній із 62 коробок немає стікерів "крихке". У результаті всі літаки розбилися.
"Навіть деякі коробки були продірявлені, шматки бортиків вирвані з м'ясом! Кур'єр, який доставив літаки за адресою клієнта, сам сказав, що вперше стикається з подібним. Клієнт від посилки відмовився. Я писав претензії та вимагав компенсації. Консультанти самі собі суперечать, нічого не знають ні про процедуру написання претензій, ні про замовлення повернення. Ледве зміг отримати компетентну інформацію з третьої спроби! Це жах! Після такого взагалі немає бажання зв'язуватися з "НП", - додав клієнт.
"Нова пошта" принесла вибачення клієнту за пошкоджений вантаж.
"Ми вже прийняли рішення про виплату компенсації клієнту, вона буде здійснена найближчим часом. Крім того, зворотня доставка буде виконана за рахунок Нової пошти", - повідомили в компанії.
Держпродспоживслужба оштрафувала "Нову пошту" на 325,85 млн грн через перешкоджання перевірці. Компанія подала до суду. "Нова пошта" розцінює цю дію як перевищення повноважень. Штраф оскаржує в Харківському адмінсуді.
Коментарі
2