Як розповів Зандер, компанія має намір знизити собівартість малобюджетних моделей телефонів, тим самим значно збільшивши прибуток. За словами пана Зандера, виробництво "трубки" нижчого цінового сегмента цілком може знаходитися в діапазоні від $2 до $5.
Зниження собівартості телефона буде відбуватися не тільки через застосування недорогих матеріалів, але і за рахунок здешевлення технології виробництва.
Коментар Едда Зандера пролунав після оголошення невтішних фінансових підсумків Motorola у IV кварталі 2006 р. Зниження доходів у компанії пояснюють збільшенням продаж малобюджетних телефонів, які при невеликій націнці значно знизили прибуток компанії.
Ставка компанії Motorola на ультрабюджетний сегмент цілком виправдана. Аналітики агентства прогнозують значне зростання продаж "вкрай дешевих" апаратів. На їхню думку, вже в 2011 році кожен четвертий проданий стільниковий телефон буде коштувати менше $20.
За матеріалами КореспонденТ.net.
Коментарі