Відмова столичної влади від будівництва метро на Троєщину фактично означає повну заморозку подальшого розвитку транспортної інфраструктури Лівого берега. Таку думку висловила Наталія Новак, заступник голови фракції "УДАР Віталія Кличка" у Київраді.
"Так, це правда – попри усі обіцянки столична влада може відмовитись від будівництва метро на Троєщину. Однак від таких дій постраждають не лише мешканці цього району, але сотні тисяч людей, котрі проживають на Лівому березі", - відзначила Новак, коментуючи інформацію про те, що КМДА планує замінити Подільсько-Вигурівську лінію метрополітену маршрутом міської електрички по вул. Бальзака, де нині знаходиться занедбана гілка трамваю.
На думку депутатки Київради, нова гілка метро повинна була стати лише ланкою великої мережі, яка мала зв'язати Троєщину, Русанівку, Харківський масив, Стару Дарницю та Бортничі.
"Створення "лівобережного кільця" не просто розвантажило б транспортні потоки, а фактично вирішило б проблеми у повному обсязі... Відмовляючись від лінії метро, влада прирікає сотні тисяч людей на подальше стояння у автомобільних заторах", - пояснила вона.
За словами Новак, можна прогнозувати, що скоро поставлять під сумнів будівництво метро в Жуляни, на Борщагівку та в Коцюбинське. "Чи не відмовиться влада й від цих планів задля міфічної економії коштів? Адже розмови про "розвинену міську електричку" лунають все частіше", - додала вона.
Між тим, на думку Новак, електричка не вирішить транспортні проблеми Троєщини. Адже її кінцевою зупинкою все одно буде станція метрополітену.
"А на прикладі вже існуючої міської електрички ми бачимо, що кияни не надають перевагу такому виду транспорту", - додала заступник голови фракції "УДАР Віталія Кличка". Також, на її думку, сьогодні міська електричка є збитковою.
Коментарі
3