Німецька компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, прокоментувала можливий вихід на український ринок.
У компанії наразі не готові говорити про потенційне розширення, йдеться у відповіді на запит видання "Бабель".
"Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку, а також потенціал клієнтів. Наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття. Ми цінуємо прозору та надійну комунікацію, тож триматимемо в курсі подій своїх співробітників та інші зацікавлені сторони у разі необхідності", — повідомили там.
16 жовтня німецьке видання Lebensmittel Zeitung повідомило із посиланням на внутрішні документи компанії, що мережа супермаркетів Lidl планує вийти на український ринок. У компанії навіть призначили головного менеджера в Україні, де Lidl нібито планує конкурувати з АТБ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали міжнародні бренди, яких не вистачає в Україні
Lidl — німецька мережа супермаркетів, що присутня у більшості країн Європейського Союзу, а також розвивається на ринках Австралії і США. Мережа Lidl включає понад 10 тис. магазинів по всьому світу та постійно намагається вийти на нові ринки.
У жовтні компанія дебютувала у Латвії, де відкрила 15 супермаркетів. Також мережа діє у Швеції, Австрії, Чехії, Іспанії, США, Франції і Великій Британії. Однак найбільше точок у неї в Німеччині - близько 3,2 тис., де працює більш як 90 тис. осіб.
Коментарі