У доповіді, зокрема, вказують, що багато освітніх установ переоцінили вплив ігрових і повчальних програм, що випускаються як для приставок, так і персональних комп"ютерів, на процес навчання і отримання кінцевих результатів.
Окрім цього бурхливий розвиток цієї індустрії, обумовлений прагненням реалізувати положення закону "No Child Left Behind", затвердженого адміністрацією США, привів до численних корупційних скандалів, до яких причетні чиновники найвищого рангу.
- Нас не може не турбувати той факт, що технологія, яка покликана допомогти нашим студентам, не використовується з належною ефективністю, - прокоментувала результати дослідження представник міністерства Кетрін Маклейн (Katherine McLane).
У свою чергу, представники індустрії освітніх програм зняли з себе відповідальність, переклавши її на персонал шкіл і вузів, який, на їх думку, не володіє достатньою кваліфікацією для використання всіх можливостей програмного забезпечення, передає Лента.ру.
Коментарі