Захід було організовано за участю російської лізингової компанії "Ильюшин финанс Ко", яка виступає постійним партнером із просування Ан-148 на російські та світові ринки, повідомили у прес-службі АНТК ім. О.К.Антонова.
Програму
презентації відкрив генеральний
конструктор АНТК Дмитро Ківа, який
розповів представникам авіакомпаній
"Полет", "ЮТэйр", "Россия",
"Газпромавиа" про хід програми
Ан-148 і планах щодо подальшого розвитку
цього проекту.
Також гості
відвідали льотно-випробувальну базу
АНТК у Гостомелі, де піднялися на борт
Ан-148 і детально ознайомилися з його
конструкцією, бортовим устаткуванням,
характеристиками експлуатаційної
технологічності й технологією аеродромного
обслуговування.
У Центрі
підготовки льотного складу АНТК
обговорювалися питання організації
навчання льотного й наземного персоналу
авіакомпаній експлуатації Ан-148. Зокрема,
було досягнуто домовленість, що навчання
перших екіпажів почнеться вже в січні
2008 р. Після цього провідні фахівці
"Антонов" відповіли на численні
запитання експлуатантів авіатехніки.
Потреба в літаках типу Ан-148 в Росії до 2020 року становить 200–250 штук. "План виробництва цивільних літаків Об`єднаної Авіабудівної Корпорації на 2008-2012 рр.", затверджений рішенням уряду РФ від 28 березня 2007 р., передбачає продаж 96 літаків Ан-148 воронізького складання. При цьому доходи українських підприємств становитимуть близько 1 млрд. дол., надходження в державний і місцеві бюджети України у вигляді податків і зборів становитимуть понад 293 млн. дол., а на українських підприємствах буде створено близько 11 000 нових робочих місць, повідомляє УНІАН.
Коментарі