середа, 11 лютого 2009 16:31

Через кризу люди масово купують презервативи

Через кризу люди масово купують презервативи
Світова економічна криза загострює у людей інстинкт розмноження, штовхає на зраду і сприяє розлученням. В англомовній пресі вже наводиться ряд прикладів, які доводять небувале зростання сексуальної активності американців і англійців в період кризи.

Приміром, в останньому кварталі 2008 року продаж презервативів в Англії зріс на рекордні 22%, а в США 28 вересня, коли відбулося сенсаційне падіння індексів Dow Jones, продажі найбільшого інтим-магазину Нью-Йорка Babeland за один день виросли на 25%.

"Це відбувається від того, що наше лібідо роздратоване страхом. Це досить логічно, оскільки ваша фінансова безпека, професійна та економічна стабільність і, в загальному розумінні, ваше життя знаходяться під загрозою. Вам більше, ніж коли-небудь, потрібні тепло, підтримка та ніжність. Крім того, у випадку небезпеки наші рефлекси кидають нас в обійми того, хто знаходиться поруч ", - вважає експерт журналу Psychologies Анн-Лер Ганнак.

"Якщо говорити більш серйозно, в термінах психоаналітики, то це життєвий імпульс, який, як пояснював Фрейд, прямо пов"язаний зі страхом смерті. Смерть у даному випадку означає все, що створює небезпеку, що нас змушує відчути свою слабкість, відчуття, що провокує кризу і на які ми відповідаємо цим імпульсом лібідо, що еволюціоністи називали б почуттям виживання. Перед обличчям небезпеки ми реагуємо так, ніби наш рід знаходиться під загрозою", - пояснила Ганнак.

Інстинкт виживання тягне на зв"язки на стороні

"Коли рецесія обмежує економічну владу партнера, від якого чекають поведінки сильного чоловіка, багато хто визнає їх менш привабливими і шукають зв"язків на стороні. Що стосується чоловічої невірності під час кризи, то, згідно з еволюціоністскому підходу, вони бачать свою слабкість і шукають спосіб знову знайти чоловічу гідність ", - заявила експерт.

Тим більше, за її словами, в період кризи партнери дуже ослаблені, страждає їхня самовпевненість і падає довіра до інших людей, а матеріальні турботи відривають їх від близьких, заважають прислухатися до своїх партнерів і членів родини.

"Щоб створити родину, треба мати впевненість у завтрашньому дні, а ця впевненість сильно постраждала від цієї кризи", - відзначає Ганнак.

За матеріалами: France Info, Подробности, Корреспондент

Зараз ви читаєте новину «Через кризу люди масово купують презервативи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути