Приміром, в останньому кварталі 2008 року продаж презервативів в Англії зріс на рекордні 22%, а в США 28 вересня, коли відбулося сенсаційне падіння індексів Dow Jones, продажі найбільшого інтим-магазину Нью-Йорка Babeland за один день виросли на 25%.
"Це відбувається від того, що наше лібідо роздратоване страхом. Це досить логічно, оскільки ваша фінансова безпека, професійна та економічна стабільність і, в загальному розумінні, ваше життя знаходяться під загрозою. Вам більше, ніж коли-небудь, потрібні тепло, підтримка та ніжність. Крім того, у випадку небезпеки наші рефлекси кидають нас в обійми того, хто знаходиться поруч ", - вважає експерт журналу Psychologies Анн-Лер Ганнак.
"Якщо говорити більш серйозно, в термінах психоаналітики, то це життєвий імпульс, який, як пояснював Фрейд, прямо пов"язаний зі страхом смерті. Смерть у даному випадку означає все, що створює небезпеку, що нас змушує відчути свою слабкість, відчуття, що провокує кризу і на які ми відповідаємо цим імпульсом лібідо, що еволюціоністи називали б почуттям виживання. Перед обличчям небезпеки ми реагуємо так, ніби наш рід знаходиться під загрозою", - пояснила Ганнак.
Інстинкт виживання тягне на зв"язки на стороні
"Коли рецесія обмежує економічну владу партнера, від якого чекають поведінки сильного чоловіка, багато хто визнає їх менш привабливими і шукають зв"язків на стороні. Що стосується чоловічої невірності під час кризи, то, згідно з еволюціоністскому підходу, вони бачать свою слабкість і шукають спосіб знову знайти чоловічу гідність ", - заявила експерт.
Тим більше, за її словами, в період кризи партнери дуже ослаблені, страждає їхня самовпевненість і падає довіра до інших людей, а матеріальні турботи відривають їх від близьких, заважають прислухатися до своїх партнерів і членів родини.
"Щоб створити родину, треба мати впевненість у завтрашньому дні, а ця впевненість сильно постраждала від цієї кризи", - відзначає Ганнак.
За матеріалами: France Info, Подробности, Корреспондент
Коментарі