Соціальна мережа Facebook цілком серйозно займається розробкою функціоналу для отримання оплати від користувачів за доступ до їхніх профілів. Зокрема, відповідний патент уже отримано компанією Цукерберга: документ під назвою Paid Profile Personalization описує можливість оформлення спеціальної плати, яка звільнятиме користувача від реклами на сайті соціалки та дозволить власноруч змінити розташування об'єктів дизайну.
Наприклад, рекламні оголошення в стрічці та в сайдбарі можна буде замінити блоками з фото друзів, статусами чи коментарями. Ще одним пунктом можливостей патенту є налаштування стрічки: користувачі зможуть власноруч обирати, кого показувати в стрічці, а кого ні.
Сам патент було розроблено більше року тому, ще до того, як Facebook увів Timeline-інтерфейс, тож, малоймовірно, що платний сервіс матиме той самий вигляд, що передбачався.
Коментарі
1