До дня Києва мерія обіцяє запустити черговий етап проекту міської електрички, яка поки перевозить киян з Троєщини до Петрівки. Її маршрут протягнеться до Сирця, а повне коло електрички має бути готовим до вересня 2011 року. Воно замкне всі три гілки метро, лінію швидкісного трамваю та інтенсивні транспортні потоки.
Як пише газета "Хрещатик", для запуску електрички на Сирець необхідно купити додатковий пересувний склад - чотири-п'ять поїздів, що забезпечить інтервал руху у 12-15 хвилин. Очікується, що вагони модернізують за типом "метро" для більшої місткості і зручності. Зокрема, вони будуть тридверними для комфортнішої висадки і посадки.
За словами директора інституту "Київпроект" Володимира Воробйова, в цілому проект передбачає 12 станцій північного півкола від залізничного вокзалу "Дарниця" до Борщагівки і ще 6 станцій південного кола. Разом з "Дарницею" - 19 станцій. Окремі станції будуть цілими комплексами, зокрема, "Либідська", яка є зоною перетину потужних пасажирських потоків - поряд дві станції метро і автовокзал.
Міська електричка повинна об'єднати значну частину схеми громадського транспорту. Вона перетнеться з трьома гілками метро - на станціях "Петрівка", "Сирецька" і "Берестейська". А на станції "Борщагівка" буде пересадка на лінію швидкісного трамваю, на зупинці "Сім'ї Сосніних".
"Проект вигідний для киян, пасажиропотік буде значним. Можна швидко і зручно добратися з одного берега на іншій, пересісти на метро або швидкісний трамвай. Ми хочемо обладнати станції по-сучасному: з накриттями, переходами, де потрібно - з ескалаторами", - зазначив в.о. глави КМДА Олександр Попов.
За його словами, на реалізацію проекту без урахування рухомого складу необхідно ще 50-60 млн грн.
Коментарі
6