У Росії сигарети залучають нову аудиторію. Під приціл громадського обурення потрапила компанія "Донський тютюн", новий дизайн пачок якої явно розрахований на підлітків і молодь - веселі упаковки, фруктові смаки, провокаційні слогани.
"На нашу думку, така реклама носить яскраво виражену спрямованість на підлітків, на пропаганду підліткового куріння. "Донський тютюн" проводить комплексну рекламу, в якій є різні приклади, багато з яких створюють образ підлітка, що курить", - сказав в ефірі "РСН" генеральний директор Асоціації рекламодавців Федір Борисов.
Оновлений дизайн лінії сигарет Sweet Dreams обурив не тільки затятих борців з курінням, а й рекламників. "Маркетингова й дизайнерська концепція марки укладені в ідеї подорожей, про які мріють усі молоді дівчата. Об'єднують дизайн усіх версій сигарет назви та архітектурні образи відомих всім міст світу - Парижа, Нью-Йорка, Майамі, Риму" - так рекламують свою продукцію на сайті компанії донські табачники.
Ще одна лінія "Донського тютюну", яка викликала осуд, - сигарети Play. Як і у вище описаному випадку, в оформленні та рекламній подачі продукту простежується явна орієнтація на молодь: і весела упаковка, і низька вартість, і "цікавий" опис, в якому стверджується, що Play розраховані "на активних і веселих споживачів, які звикли бути в центрі уваги та живуть у ритмі PLAY. Сигарети представлені в двох версіях: "Play hit" - з класичним смаком і "Play mix" - ароматизовані сигарети з новим смаком ніжного барбарису.
Потрапив "Донський тютюн" і під приціл Росспоживнагляду: "У даному випадку мова йде про повне нехтування всіма принципами навіть того дійсного законодавства, яке є в Росії в галузі регулювання виробництва тютюну. Я вже не кажу про етичні норми. Ми цю ситуацію вивчимо", - сказав глава відомства Геннадій Онищенко.
Відзначимо, що на сьогодні за російськими нормами обкладинка упаковки не є рекламним продуктом і закон про рекламу на неї не поширюється.
Коментарі