Компанія Coca-Cola хоче почати виготовлення хлібного квасу в Росії. Зараз компанія обговорює питання про виробництво і розлив квасу з російськими партнерами, оскільки у неї самої немає устаткування для виробництва такого напою.
Аналітики сходяться на думці, що ініціатива Coca-Cola пов"язана із зростанням і конкуренцією на цьому сегменті ринку.
Росія не перша країна, де Coca-Cola починає освоювати виготовлення квасу. 2001 року компанія купила естонський бренд квасу Linnuse Kali. Придбання було успішним, і компанія збільшила свою присутність на ринку прохолодних напоїв балтійської республіки з 50 до 60%. Крім того, Coca-Cola також випускає хлібний напій в Латвії під місцевим брендом.
Аналітики вважають, що ініціатива Coca-Cola пов"язана із зростанням і конкуренцією на цьому сегменті ринку.
Російські виробники квасу сприймають прихід на їхній ринок Coca-Cola з оптимізмом. Вони вважають, що випуск хлібного напою під всесвітньо відомим брендом може покращити його імідж серед молоді.
Проте лондонська газета Guardian сумнівається в тому, чи доречна взагалі присутність Coca-Cola на російському ринку квасу. Вона відзначає, що цей напій здається таким же російським, як горілка і валянки.
На думку видання, деякі люди старого покоління в Росії не зможуть позитивно сприйняти рішення Coca-Cola зайнятися виробництвом квасу. Для них ця компанія колись була символом холодної війни зі Сполученими Штатами, пише британське видання.
Також видання відзначило, що колись квас називали "комуністичною кока-колою", тому у компанії є з ним певний зв"язок, повідомляє Взгляд.
Коментарі