Соціальну мережу Clubhouse за місяць завантажили понад 8 млн користувачів.
Після довгих місяців карантинних обмежень люди в різних країнах зраділи можливості побути з усім світом "в одній кімнаті".
Однак Clubhouse може поширювати дезінформацію, розповів УНІАН Владислав Савченко, президент "Європейської асоціації програмної інженерії".
"Ще один зворотний бік потокового сервісу, позбавленого відеокартинки, - дезінформація. Уже зафіксовані випадки, коли відомі люди спростовували свою участь у "кімнатах" Clubhouse. Так що краще завжди пам'ятати: обговорення - це всього лише думки. Спиратися на цю інформацію при ухваленні рішень краще не варто", - сказав Савченко.
За його словами, мережа ставить під загрозу персональні дані користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленського просять заборонити TikTok
"Згадайте, як на зорі Facebook і Twitter користувачі піддалися магії їх відкритості. Хто б тоді міг подумати, що через багато років СЕО цих компаній постануть перед Конгресом США і його колючими питаннями про збереження персональних даних?
Сьогодні теж є вагомі причини побоюватися чогось подібного від Clubhouse. Адже при використанні будь-яких потокових сервісів ризики витоку даних найвищі. Якщо ви вже можете похвалитися інвайтом, будьте пильні й говоріть так, ніби вас записують", - пояснив він.
Окрім цього, багато користувачів скаржаться на недбалу модерацію соціальної мережі, оскільки чітких правил поки що немає.
"З одного боку, голосова соцмережа стирає межі між різними верствами населення: в одній кімнаті і головний виконавчий директор великої компанії, і офісні співробітники, і студент, і жінка в декреті. З іншого - є в ній якась елітарність, обраність: зайти в Clubhouse можна тільки за запрошенням, говорити - з дозволу модератора", - каже Савченко.
Clubhouse - це додаток для групових голосових чатів для іOS. Там немає можливості розміщувати фото, відео чи тексти. Учасники проводять дискусії і конференції в умовних "кімнатах". До розмови за запитом може долучитися будь-хто.
Коментарі