За словами заммера Валерія Миронова, кредит буде вигідним. "Про заставу мова не йде, компанія хоче, щоб уряди двох країн уклали договір про гарантії. Перші 10 років ми не платитимемо відсотки, а потім лише 0,5-1% річних", - розповів Миронов. У результаті виходить, пише видання, що кожен киянин буде винен японській компанії 8 тисяч 600 гривень. Якщо виплати розділити на тих же 40 років, то метро обійдеться в 18 гривень на місяць. Крім того, японці хочуть нам продавати вагони.
Правда, $2 млрд., за словами Миронова, вистачить не на всю гілку. За ці гроші до 2016 року чиновники планують здати шість станцій на Подільсько-Вигурівській лінії, шість - на Лівобережній лінії київського метро, а також електродепо на вулиці Милославській і дворівневий міст через Дніпро. "Протяжність нової гілки - 18,25 км. За проектом тут ходитимуть шестивагонні потяги нового зразка, оснащені потужними двигунами і системою кондиціонування. Пропускна спроможність досягне 40 тис. пасажирів на годину (наразі - 30,4 тис.)", - розповідає Миронов.
Проект будівництва метро на Троєщину затвердили у 2007 році. Міськрада вирішила, що станції будуть в національному і хай-тек стилях, а назвуть їх на честь головних вулиць масиву - Драйзера, Милославська, Проспект Ватутіна. Декілька станцій - Глибочицьку, Суднобудівельну, Труханів острів - зроблять підземними, а на Троєщині потяги ходитимуть зверху. Замість лінії швидкісного трамвая тут збираються будувати триярусний торговельний центр з великими парковками, бутиками і супермаркетами.
Коментарі
2