Сумська обласна молодіжна громадська організація "Студентське братство Сумщини " надіслало офіційний прес-реліз з приводу кампанії "бидлом бути модно".
"Сумська обласна молодіжна громадська організація "Студентське братство Сумщини "почала соціальну кампанію під назвою "бидлом бути модно". Білборди "Суми - місто бидла? " викликали неоднозначну реакцію жителів, на що ми і сподівалися. Проаналізувавши коментарі до статей у ЗМІ і в соціальних мережах можна зробити висновок, що нам вдалося привернути увагу до кампанії. У багатьох людей цей білборд викликав обурення. Але зверніть увагу - на ньому питання, а не твердження. І погодьтеся, поки на це запитання не можна відповісти однозначно "ні". Вже 5 вересня ці борди будуть замінені. Ми сподіваємося, що цього короткого терміну цілком достатньо для початку суспільної дискусії про те, яким має бути місце проживання людей, які люблять Суми так, як любимо їх ми. Ми не тішимо себе надією, що будь-яка соціальна реклама може зупинити того, хто ламає лавки на Воскресенській, розбиває ліхтарі у сквері "Дружба", намагається зіпсувати фонтан або відриває мікрофон від скульптури "Веселий сумчанин". Але істоти, які таке роблять, теж є жителями міста Суми - це наші сусіди, знайомі, однокласники, колеги по роботі. І вони реалізують свою " бидлотворчість" за нашої мовчазної згоди" , - йдеться у прес-релізі.
На даний момент "Студентське братство Сумщини " зайняло соціальними бордами тільки п'ять рекламних місць. Серія перших білбордів була надрукована за рахунок членів організації, але організація сподівається на підтримку небайдужих сумчан. Людям, яким небайдужа доля рідного міста, пропонують звертатися в електронний ящик [email protected] і підтримувати ініціативу.
Коментарі
18