На початку травня 2006 року в ефірі українських телеканалів вийде новий рекламний ролик торгової марки "Балтика", в зйомках якого взяв участь Федір Бондарчук, відомий актор і режисер російського кіно.
Ролик є частиною рекламної кампанії для просування пива цієї торгової марки в Україні у 2006 році.
Бренд-менеджери ТМ "Балтика" вважають, що виконавець головної ролі є одночасно і представником, і символом покоління сучасних успішних людей.
- Не можу сказати, що я прийняв запрошення в зйомках не оглядаючись і без коливань. Перешкоджала велика кількість чинників і зараз важко сказати, що ж переважило чашу терезів. Можливо цікавість, адже не секрет, що на початку своєї кар"єри я теж знімав рекламу для російських брендів. І мені, звичайно ж, було цікаво подивитися, як це роблять інші, - прокоментував Бондарчук.
У найближчі 3-4 року "Балтика" розраховує збільшити свою частку на пивному ринку України з 1,5 до 5%. Особлива ставка робиться на преміальний сегмент пивного ринку, пише Кореспондент.net.
Коментарі