Гейтс взяв участь в обговореннях Linkedin, поставивши питання про те, як можна привернути молодь в науку і технологічні галузі, іншим членам співтовариства.
Одночасно з появою на Linkedin Гейтса на ресурсі почалася рекламна кампанія Microsoft.
Біл Гейтс реєструвався в мережі Linkedin, яку багато хто використовує для пошуку роботи, за декілька місяців до того, як він припинить працювати в Microsoft на повну ставку. Найбагатша людина США має намір присвятити час, що звільнився, управлінню своїм фондом.
Раніше Біл Гейтс був зареєстрований в соціальній мережі Facebook. Він створив в ній аккаунт незадовго до того, як вклав в Facebook 240 мільйонів доларів. На початку лютого Гейтс видалив свою сторіночку в мережі, оскільки щодня подружитися з ним намагалися понад вісім тисяч користувачів. В середньому мільярдер проводив на Facebook по півгодини в день, пише The New York Times.
Коментарі