Відповідно до прийнятого на засіданні комітету рішення оператори мобільного зв"язку мають доповісти про результати проведеної роботи у десятиденний термін.
Зокрема, компанії повинні припинити дії з ознаками недобросовісної конкуренції, які полягають у поширенні в рекламі неповних відомостей щодо власних послуг та їх вартості. Адже, за висновками комітету, реклама операторів може вводити споживачів в оману щодо реальних витрат, яких доведеться зазнати під час отримання послуг мобільного зв"язку.
Як з"ясував комітет, на веб-сайтах компаній та в рекламних буклетах тарифних планів операторів інформація щодо справляння ПДВ та обов"язкового збору до Пенсійного фонду міститься в примітках, що у більшості випадків представлена значно меншим шрифтом, ніж ключові дані щодо тарифів. Через це споживачі мають складнощі з чітким вирахуванням кінцевої вартості послуг. Причому зовнішня і телевізійна реклама послуг операторів подекуди взагалі не містить інформації, яка зазначалася в примітках.
Крім того, оператори мобільного зв"язку, рекламуючи власні так звані "нульові тарифи", не зазначають повні умови, за яких ці тарифи діють, через що у споживачів виникає думка про можливість користуватися такими тарифами за будь-яких умов.
Мельниченко також повідомив, що комітет порушив справи і розслідує рекламну діяльність інших операторів мобільного зв"язку. Зокрема, ЗАТ "Українські радіосистеми", філії "Утел" ВАТ "Укртелеком" і ТОВ "Голден Телеком", які відмовилися співпрацювати з комітетом. Якщо ці оператори не змінять позицію і продовжуватимуть поширювати оманливу рекламу послуг, комітет застосує жорсткі санкції у вигляді штрафу до 5% річного обороту кожної з компаній.
Коментарі