вівторок, 14 березня 2017 17:42

"Яма на ямі" - що треба знати про український ремонт доріг
6

Працівник Київавтодору затоптує яму на дорозі на пл. Севастопольській / 24 лютого 2017 року
Фото: Роман Малко
Дорога національного значення Н07 Київ - Суми. Від Прилук до Ромен дороги фактично немає
Дорога національного значення Н07 Київ - Суми
Це Сквира, 20 тис. місто Київської області, що в 120 км від столиц
Плани уряду по ремонту ділянок на 2017 рік

Цього року капітально відремонтують основні автошляхи країни. На це витратять 29 млрд грн, заявив кілька днів тому прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

За даними чиновників, сьогодні 95% доріг розвалені. Вони потребують негайного ремонту.

Дороги в Україні - одні з найгірших в Європі. Про це неодноразово заявляють як наші, так і закордонні експерти. На початку року керувати Укравтодором найняли поляка Славоміра Новака. В себе у країні він очолював місцеве міністерство транспорту. На одній з перших прес-конференцій він заявив, що корпорація припинить ямковий і поточний ремонти. А зосередиться на капітальних ремонтах.

Попри це в Україні і далі продовжують ямкові ремонти. Про це йдеться у багатьох постах користувачів соцмереж. Крім цього, так і не розпочали ремонти магістралей. Користувач Facebook Олександр Пашко виклав відео, на якому показав стан автодороги Київ - Суми.

За даними голови правління ГО "Моя дорога" Романа Хміля, половина виділених на ремонт доріг грошей осідає у кишенях чиновників. На 1 км дороги накручують 4 млн грн.

"Щоб заробити на ремонті доріг, використовують старі технології. Сучасні передбачають, що верхній шар дороги перемішують із новим матеріалом. Зверху кладуть додатковий шар. Таке покриття служить 10 років. За старою технологією, верхній шар асфальту просто зрізають, зверху кладуть новий. Через 3-5 років дорогу треба знову ремонтувати", - розповідає Хміль.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водіїв обурило, як автодорівці затоптували ями на дорозі

В уряді порахували, що на відновлення всіх українських доріг потрібно 250 млрд грн.

З квітня в Україні запроваджують дві системи, які контролюватимуть якість доріг. Програма "ФІДІС" здійснюватиме інженерну перевірку від першого до завершального етапу будівництва чи ремонту. Система "Кост" відстежуватиме якість трас місцевого значення. Про це сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян. Траси будуватимуть і ремонтуватимуть приватні компанії, а держава стане замовником послуг.

Зараз ви читаєте новину «"Яма на ямі" - що треба знати про український ремонт доріг». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути