



На офіційному сайті Євробачення-2020, яке проведуть у Нідерландах в місті Роттердам у травні наступного року, представили дизайн сцени.
У ньому присутній нідерландський ландшафт, а офіційний слоган пісенного конкурсу - Open Up (Відкрийся), пише "Новое Время".
Німецький дизайнер Флоріан Відер, який є одним із найбільш досвідчених і затребуваних спеціалістів у світі, розроблятиме і оформлятиме сцену Євробачення-2020. Він вже оформлював сцену для конкурсу минулого року. Також він готував сцену для церемоній MTV Awards і Emmy Awards.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Угорщина відмовилась від участі в Євробаченні 2020: яка причина
"Я надихався унікальним голландським дизайном. Виходячи з цього, я хотів створити нетрадиційну і сучасну концепцію для шоу в наступному році. Я дуже радий, що голландська громадська мовна компанія була настільки відкритою і з ентузіазмом сприйняла цей дизайн. Наскільки я розумію, таким чином, ми відкрили нову главу в сценічному дизайні, і це те бажання, яке у мене було давно", - заявив Відер.
За словами митця, дизайн сцени показує зв'язок між небом, морем і землею.
"Дизайн відображає зв'язок між небом, морем і землею. Горизонт пов'язує ці елементи, і буде працювати як вікно, яке відкриває світ Євробачення 2020. План поверхів сцени натхненний каналами і мостами, які з'єднують землю і воду в Нідерландах. З цим дизайном ми хочемо максимально наблизити артистів до аудиторії", - додав він.
У логотипі Євробачення-2020 використали зображення країн, що братимуть участь у наступному пісенному конкурсі.Дизайн символізує святкування 65 років Євробачення, яке відбудеться в нідерландському місті Роттердам у травні.
Коментарі