Сьогодні депутати містобудівної ради обрали два проекти реконструкції Шулявського шляхопроводу. Їх незабаром представлять на розгляд Київради.
Про це інформує прес-служба Укрбуду.
"Перший проект розробив інститут "Київпроект" 2008 року після пожежі на ринку секонд-хенду під Шулявським шляхопроводом. Він має вигляд половини "конюшини". Передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" і будівництво на його місці дорожньої петлі", - йдеться у повідомленні.

"Для проекту не потрібні великі грошові і часові витрати. Не вимагає значного втручання в інженерні мережі", - зауважив головний архітектор Києва Олександр Свистунов.
"В інших проектах був збережений корпус "Більшовика". Хоча рятувати нічого - будівля руйнується", - вважає начальник Київгенплану Сергій Броневицький.
Другий проект - від Інституту комплексного проектування об'єктів будівництва.

Він не передбачає знесення будівель. Проблеми руху пропонують вирішити за допомогою великих петель. Арка мосту зробить його впізнаваним та вирішить практичне завдання підтримки частини полотна.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві обсипається Шулявський міст. Пошкоджені авто
27 лютого о 20:31 впало 10-метрове бар'єрне перекриття Шулявського шляхопроводу.
Коментарі