У Київському метро з'являться безшумні поїзди з наскрізними вагонами.
Гроші на них вже виділені, пише Сьогодні. Закупити планують 50 таких вагонів. Половина з них будуть абсолютно незвичайними для столичної підземки – з наскрізним проходом для пасажирів. Тобто, між вагонами можна буде пересуватися, як у швидкісних поїздах Інтерсіті.
Вагони закуплять за кошти ЄБРР – Європейського банку реконструкції та розвитку. На 50 вагонів витратять €50 млн. У банку також повідомили, що підтримають розширення мережі київського метрополітену до Виноградаря. Незвичні для киян поїзди курсуватимуть саме на зеленій гілці – Сирецько-Печерській. Жителі Києва отримають сучасний транспорт, будуть менше користуватися автомобілями, що позитивно відіб'ється на екологічній обстановці в місті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві наведуть порядок зі стихійною торгівлею біля станції метро "Героїв Дніпра"
Раніше повідомлялося, що тендер відбудеться в березні цього року. Але терміни можуть поміняти.
"Процедуру закупівлі нових вагонів повністю проводить ЄБРР. Тендер оголошений, але відбір учасників ще не закінчився. Вагони незвичайні тим, що вони будуть прохідними. Все інше в них буде, як в звичайних поїздах, які на цей момент працюють на лініях. Про дизайн вагонів, їхній колір і інші особливості можна буде говорити, коли виробники подадуть свої заявки", – кажуть в Київському метрополітені.
Тендерні процедури планують завершити в серпні. А підписання договору заплановано на жовтень. Після цього поїзди передадуть Київському метрополітену в експлуатацію.
Потяги необхідні для зеленої гілки метрополітену, яка збільшується в сторону Виноградаря. Вони знадобляться, коли завершиться будівництво двох нових станцій метро "Мостицька" і "проспект Правди". Склади необхідні, щоб не збільшувати інтервал руху поїздів на зеленій гілці після відкриття нових станцій. Йдеться про десять складів. Половину складів закуплять із наскрізним проходом, а іншу – без нього.
Вже нині на станціях "Позняки" і "Харківська" в годину-пік поїзди перевантажені. Якщо ще збільшити інтервал руху, то це може мати серйозні наслідки.
Експерти кажуть, що у всьому світі метрополітени закуповують поїзди з наскрізним проходом. Переваг у них набагато більше, ніж у старих вагонів, які використовуються у нас.
Під час локдауну в Києві метро продовжить працювати у звичному режимі. Але киян та гостей міста просять за можливості менше користуватися підземкою.
Коментарі