Заступники столичного мера Дмитро Давтян та Петро Пантелєєв розповіли, чому не дотрималися обіцянок та дедлайнів.
Дмитро Давтян опікується сферою транспорту в Києві. Він провалив усі свої дедлайни, пишуть на сайті громадського руху "Чесно".
Зокрема, у листопаді 2018-го він обіцяв відкрити цех зі складання польських трамваїв Pesa. Цього досі не сталося через президента Pesa, каже Давтян. Цех був повністю готовий до запуску: "Однак ми кілька разів переносили його відкриття через те, що президент Pesa не мав можливості приїхати до України. Дата й час цього візиту все ще не відомі, але, сподіваюся, це відбудеться найближчим часом. З його візитом також пов'язуємо підписання наступного тендеру на постачання трамваїв".
Демонтаж аварійного Шулявського мосту не розпочався через затримку у фінансуванні митного експерименту. Інше джерело фінансування вже знайшли, повідомив Давтян.
Що стосується затримки запуску е-квитка, то його повноцінно запустять за місяць-два.
"Щодо метро на Виноградар. Зараз ми на завершальній стадії підготовки необхідної супровідної документації. Уже в березні будемо готові розпочати будівництво", - додав Давтян.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Кличка визначились, чи потрібен у метро таймер відліку часу
Петро Пантелеєв відповідає за сферу ЖКГ, міський благоустрій та екологію. Він дотримався двох з трьох своїх обіцянок. Зокрема, у листопаді запустили очисний фільтр на Дарницькій ТЕЦ. Однак, досі не запрацював перший фільтр на сміттєспалювальному заводі "Енергія". Конкретні терміни ремонту та заміни фільтрів ще невідомі.
Згідно з обіцянками Пантелеєва, у лютому 2019-го місто мало купити снігоплавильну машину. Її таки купили й навіть зробили тестове випробування.
Нещодавно мер Віталій Кличко відзвітувався щодо роботи КМДА.
Коментарі