"Безпека пасажирів метрополітену під загрозою! Не допустіть транспортного колапсу в столиці!" — Із такими гаслами вчора вранці майже 100 працівників метро та "Київпастрансу" пікетували мерію на Хрещатику. Вимагали підвищити ціну на проїзд у комунальному транспорті та збільшити їм зарплату.
— Щомісяця я отримую 1800 гривень. Працюю щотижня шість днів, по 6 годин на добу. Зробили б проїзд по 2 гривні, нам було б легше, — каже "ГПУ" помічник машиніста метрополітену Артем Осипович, 25 років.
— 2 гривні на проїзд у автобусі для киян — це крапля в морі. У мене новий ЛАЗ. Двері до нього треба міняти через рік експлуатації. Вони погнулися через давку в салоні. Грошей на них немає, — скаржиться Станіслав Свідзінський, водій автопарку N7 "Київпастрансу".
— Їздити в метро стало небезпечно. Ми наплавляємо залізо на старі зношені деталі, хоча треба купувати нові. За таких умов аварія може статися в любу хвилину. Це стосується лише вагонів. Ще є рейки, ескалатори, — розповідає інженер метрополітену Володимир Романов, 64 роки.
Голова профспілок працівників метрополітену 53-річний Олександр Мозолевич вимагає, аби мерія уклала угоду з підземкою. У ній потрібно прописати суму щорічних дотацій.
— Я 10 років керую профспілкою. Людей виводжу на Хрещатик удруге. Вперше до нас вийшов сам мер Омельченко. Сьогодні — Олесь Довгий. Він пообіцяв створити робочу комісію з депутатів і працівників профспілок. Вони вирішать, на скільки слід піднімати ціну проїзду в громадському транспорті, — говорить "ГПУ" Мозолевич після пікету.
З його слів, аби метро працювало нормально, місто повинне йому виплачувати щороку з бюджету 93 млн грн.
Опитані "ГПУ" транспортники не змогли відповісти, на скільки вони вимагають збільшити зарплату.
Коментарі