Ексклюзиви
Понеділок, 11 листопада 2019 12:39

Sony показала українську столицю в новій рекламі

Sony показала українську столицю в новій рекламі
За сюжетом, невідоме місто заливає величезна хвиля. Фото:static.ukrinform.com

Компанія Sony випустила новий реклами ролик.

Його присвятили виходу гри Хідео Кодзіма Death Stranding, пише Ain.ua

У ролику звучить композиція "On the Nature of Daylight" Макса Ріхтера. Його слоган - "Feel the Power of Pro". За сюжетом, невідоме місто заливає величезна хвиля.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Британська група Freak Power вперше виступить у Києві

В кадрах показали "Затоплену" станцію київського метро "Дорогожичі" зі скляним куполом, жовтий автобус "Богдан", перехрестя вулиць Саксаганського та Антоновича в центрі столиці, інтер'єр супермаркету "Велика Кишеня" на вул. Урицького, розв'язка біля Поштової площі, бібліотека Вернадського.

На Подільсько-Воскресенському мосту в Києві французька нафтогазова компанія Total S.A. зняла рекламу. Компанія рекламує моторну оливу. За сюжетом реклами мотори автомобілів перетворюються на роботів.

Зараз ви читаєте новину «Sony показала українську столицю в новій рекламі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 5775
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода