
Гендиректор мережі ресторанів Mario's Поліна Левицька звинуватила сервіс доставлення Glovo у несплаті заборгованості, сума якої становить 170 тис. грн.
Відповідний допис з'явився на сторінці у Facebook керівниці ресторанами.
"Наші ресторани з початку цього року не отримали жодної гривні від Glovo. Загальний борг Glovo нам становить 170 тис. грн. Листи залишаються без відповіді, телефонувати немає куди", - заявила Левицька.
Вона також припустила, що інші ресторани мовчки намагаються повернути свої кошти, не афішуючи проблеми. Наразі мережа готує судові позови від кожного ресторану.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До 20 тисяч: як заробити кур'єром у столиці
У жовтні 2018-го в Києві запрацював іспанський сервіс доставки "Ґлово". За його допомогою можна отримати їжу, медикаменти, продукти.
Коментарі