Потрібно не підвищувати плату за проїзд у столичному метро, а диференціювати її. Про це на прес-конференції заявив експерт з питань транспорту громадської організації "Європатруль" В'ячеслав Коновалов.
"Класичне правило: якщо довжина метрополітену більше 40 км, фіксована плата себе не виправдовує. У нас його довжина більше 60 км. В Україні, й Києві зокрема, треба задумуватися як організовувати плату в метрополітені. Має бути або змішаний гібрид, або плата по зонах і по часу перебування в метро. Плата за 75 хвилин - мало для київських реалій. Має бути добовий проїзд, або хоча б три години", - заявив експерт.
Він зауважив, що отриманий в результаті дохід від здорожчання проїзду піде на покривання поточних проблем і не буде спрямований на жоден масштабний проект метрополітену.
"Якщо взяти тариф у 3 грн 50 коп, то ефект буде в межах 350 мільйонів гривень. На що це піде? Вартість метро на Троєщину — 14 мільярдів. Оновлення рухомого складу? Згідно Кіотського протоколу, Київ за мізерні гроші модернізує кількасот вагонів метро за японськими технологіями. Толку ніякого, а населення розізлить", - наголосив Коновалов.
З його слів, краще б впровадити розрахунок за проїзд карткою киянина. А також уводити систему знижок на проїзд в залежності від кількості поїздок.
Нагадаємо, напередодні в столичних ЗМІ з'явилася інформація, що влада Києва збирається підвищити вартість однієї поїздки громадському транспорті до 5 грн. Згодом у мерії цю інформацію спростували.
Коментарі
2