Буквально за декілька днів, нова станція столичної міської електрички Троєщина-2, стала однією із найпопулярніших на маршруті. В час пік, вранці та ввечері, на платформі тут щодня тиснява.
Щоб зайти до потяга, потрібно проштовхнутись через натовп пасажирів. Станція запрацювала 26 жовтня, паралельно з лінію нового швидкісного трамваю.
8 листопада о 6:50 на платформі чекають потяг близько 300 людей. Люди кутаються в шарфи та шапки. Платформа з усіх сторін продувається вітром. Поруч - перехід до кінцевої зупинки швидкісного трамваю. Біля його опор екскаватор розгортає пісок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Троєщині пустили покращений швидкісний трамвай
"Зранку, тут - як в Спарті: виживає найсильніший, ну тобто поїде той, хто запхнеться", - натягує капюшон 25-річна Інна Вассер.
О 8:35 під'їжджає потяг, з символікою "ЄВРО-2012". Інна та Віктор першими заскакують у вагон, доходять до перших сидінь та зупиняються.
"Казали, що трамвай ходитиме в нікуди, насправді він підвозить зранку сюди кілька тисяч чоловік. Через це дуже багато людей і неможливо зайти в електричку. Особливо з 7-ї до 8-ї ранку, і в той же час тільки ввечері. Якраз офіси закрили і всі менеджери їдуть на Троєщину. Поки в трамваї їздити можна безкоштовно. Потім обіцяють, що і електричка буде за ті ж самі гроші. В трамваї купив квиток за дві гривні, закомпостував, а тут на платформі компостуєш з другого боку. Вчора так вийшло, що жінка поїхала, а я стояв, як ідіот, на платформі", — обіймає дружину Віктор Вассер, 28 років.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лінію швидкісного трамваю на Троєщині будуватимуть з порушенням норм
Кільце міської електрички відкрили торік у жовтні. Вона має 15 зупинок, навколо столиці потяг об'їжджає за 1 годину 20 хвилин.
"Це побудована друга станція на Троєщині дала таку кількість людей, що немає куди їх дівати. На старій зупинці "Троєщина", та що колишня "Городня", і так завжди багато сідало народу, а тут друга станція на районі з іще більшою кількістю пасажирів. І всі ж до Петрівки їдуть, вже не сісти. Бо немає куди, поїзд не резиновий", - каже охоронець Роман, 44 роки.
Якщо скасовують хоча б один потяг, на зупинках від людей немає де пройти, додають пасажири.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Троєщину за чотири роки побудують метро
"Три дні тому чомусь скасували два потяги о 7:30 і і 7:45. потім коли електричка приїхала, поїзд тримали більше 5 хвилин на платформі. Залишилося не менше 300 осіб. Після безуспішної спроби сісти в бік Петрівки, не менше 50 осіб перейшло на електричку в бік Лівобережної", - розповідає киянин Віктор Носач, 24 роки.
Станцію "Троєщина-2" відкрили 26 жовтня, за два дні до виборів. Її унікальність в тому, що вона зв'язана з кінцевою зупинкою швидкісного трамваю, що йде через частину мікрорайону Вигурівщина-Троєщина. На облаштування станції та лінії трамваю витратили 250 мільйонів гривень.
Коментарі
21