четвер, 02 серпня 2012 14:10

Метро на Троєщину будуватимуть росіяни

Метро на Троєщину будуватимуть росіяни
Руслан Крамаренко: Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію "Федерального центру проектного фінансування". Фото: economics.lb.ua

Переможцем конкурсних торгів на залучення компанії - консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина - Троєщина стало ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування".

Про це повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Відкрите акціонерне товариство є дочірньою компанією "Внєшекономбанку Росії" та має великий досвід реалізації проектів.

"Ми отримали ґрунтовні та виважені пропозиції від всіх учасників конкурсних торгів. Проте частина пропозицій була відхилена, оскільки не відповідала вимогам Закону України "Про здійснення державних закупівель". Ті ж конкурсні пропозиції, що відповідали вимогам Закону, оцінювалися членами комітету з конкурсних торгів за наступними критеріями: ціна, наявність досвіду на ринку, рівень кваліфікації та внесення учасника до всеукраїнських та міжнародних рейтингів загальновідомих рейтингових агенцій. По кожному із критеріїв – ціна, досвід, кваліфікація - компанії-учасники отримали бальну оцінку. Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію "Федерального центру проектного фінансування", яка набрала 90 балів", - зазначив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оренда квартир у Києві подорожчала на 2%

За його словами, переможець конкурсу має надати висновки та пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про засади, умови та параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина - Троєщина.

"Також, згідно з контрактом, консультант має розробити схему державно-приватного партнерства з наведенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат з визначенням термінів окупності та інших фінансових показників проекту. Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, і наше завдання - створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державною, або муніципальною владою під час реалізації великих інфраструктурних проектів", - уточнив Крамаренко.

ФОТОРЕПОРТАЖ: Opel анонсував найшвидшу Astra з дизельним мотором

Заявки на участь у конкурсі подали консорціуми компаній міжнародного рівня у галузі консалтингу, які мають досвід реалізації проектів у Франції, Бразилії, Російській Федерації. Так, було отримано 6 заявок.

"Вперше в історії України інвестор на конкурентній основі інвестує у такий великий проект, коли сума фінансових вкладень становить 1,2-1,6 мільярда доларів", - розповів Крамаренко.

Зараз ви читаєте новину «Метро на Троєщину будуватимуть росіяни». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

26

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути