вівторок, 30 жовтня 2012 07:30

"Тут метро мало б бути, а вони побудували трамвай, що йде в нікуди"

— Нам тут небагато залишилося — пофарбувать, підсипать, поштукатурить і готово, — чеше лівою рукою потилицю 23-річний Юрій, будівельник на станції Генерала Ватутіна у столичному мікрорайоні Троєщина-Вигурівщина. 25 жовтня там запрацював швидкісний трамвай, що сполучає вул. Милославську та зупинку кільцевої електрички. — В нас, як завжди — відкрили перед Азаровим і журналістами, а коли вони пішли, то з'являємося ми й достроюємо. Як сюда вони приїхали, то нас навіть зі строїтєльних вагончиків не випустили, щоб подивитися на міністра.

Будівельники за рік зробили шість станцій — Милославська, Цвєтаєвої, Сабурова, Драйзера, Каштанова та Генерала Ватутіна. Вздовж усієї трамвайної лінії побудували шумозахисні стінки. На будівництво витратили 245,7 млн грн.

25 жовтня після обіду на кінцевій станції Милославська трамвай чекають 10 людей. За 20 хв. під'їжджає червоний трамвай із символікою Євро-2012 на склі. У салоні — в ряд по два пластикові крісла з антивандальним покриттям, є два широкоформатні монітори для реклам. За 5 хв. трамвай рушає.

— А здесь тепло. Специально с мужем пришли посмотреть на это чудо, — сідає на місце кондуктора киянка Валентина Онопко, 65 років. — Трамвайчик красивый, ничего не скажешь. Только если на нем ехать, долго будет. Здесь сесть, потом перейти на электричку, из нее в метро на Петровке, а там куда тебе нужно. Очень невыгодно.

Попереду сидить її чоловік 70-річний Віталій Онопко:

— Подивіться на його розташування. Він не охоплює навіть половину району. Простіше маршруткою їхати куди потрібно, ніж робити сто пересадок. Тут метро мало б бути, а вони побудували на його місці трамвай, що йде в нікуди. Якщо дивитися на карті, то тут живуть тисяч 10 населення, решта трошки в іншій стороні. Тому він буде завжди напівпорожній.

Трамвай різко зупиняється посеред колії. Машиніст вибігає та загортає у жменю жовті копійки з контактної рейси. Кидає їх у бік двох підлітків, які ховаються за бетонним парканом.

— Дістала пацанва кидати всяку хрінь на дорогу. Я не поїзд, щоб роздавити її, можу і з рейок зійти. Це втретє за сьогодні, й пацани начебто ті ж! — кричить російською на весь салон водій у білій сорочці та рушає.

До іншої кінцевої зупинки, Генерала Ватутіна, трамвай доїжджає за 16 хв. З пересадкою на кільцеву електричку він має взяти на себе основне навантаження пасажирських перевезень на житловому масиві. Так розвантажить громадський транспорт, за задумом чиновників. Вартість проїзду становитиме 2 грн.

Троєщина-Вигурівщина є найбільшим спальним мікрорайоном столиці. Там живуть близько 300 тис. людей. Вісім років тому на масиві ходив трамвай, але його закрили через неприбутковість. Більшість пасажирів віддавала перевагу автобусам та маршруткам.

Напали 10 чоловіків у чорних куртках

25 жовтня в столиці відкрили станцію метро Іподром. Вона стала 17-ю на Куренівсько-Червоноармійській лінії й 51-ю — загалом по місту. Розташована вздовж просп. Глушкова навпроти вул. Касіяна. Один із виходів веде до автостанції "Південна", що обслуговує одеський напрямок руху транспорту.

Нову станцію підземки збудували за рік, витратили 1,7 млрд. грн. Відкривали її прем'єр-міністр Микола Азаров та голова міськдержадміністрації Олександр Попов. До початку церемонії біля входу виникла сутичка. На 20 місцевих, що прийшли до глави уряду розказати про відсутність опалення у деяких будинках Голосіївського району, напали 10 чоловіків спортивної статури у чорних куртках. Почали відбирати транспаранти та трощити їх. Міліціонери розборонили учасників сутички.

Марина ФРОЛОВА

 

Зараз ви читаєте новину «"Тут метро мало б бути, а вони побудували трамвай, що йде в нікуди"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

8

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути