У столиці назріває підвищення цін на проїзд не тільки в метро та комунальному транспорті, а й у маршрутках. Перевізники вирішили, що? якщо з впровадженням єдиного квитка в Києві подорожчають автобуси, тролейбуси, трамваї і метро, то і вони можуть підняти ціни до 4 грн (замість нинішніх 2,5 грн) і до 5 грн ( замість 3 грн).
Підвищити ціни перевізники збираються вже з січня, як тільки запрацює електронний квиток.
"Коли проїзд у комунальному транспорті коштуватиме 5 грн за 75 хвилин, маршрутникам більше не доведеться утримувати ціни в страху втратити пасажира. Можна буде встановити економічно обгрунтований тариф 4 грн для тих, хто зараз возить за 2,5 грн, і 5 грн для тих , хто їздить за 3 грн. Це нормальна ціна для того , щоб перевізник міг покрити витрати на ремонт, паливо, зарплати та й ще й розвиватися", - сказав нам голова Асоціації перевізників Києва Валерій Липецький.
Висока ціна, за його словами, не відлякає пасажирів.
"Зараз у наших перевізників середня довжина маршруту - 15-18 км, а у комунального транспорту - в середньому 10 км. Тобто , щоб дістатися в точку Б, пасажиру потрібно буде робити пересадку і витрачати ті ж 5 грн, які він витратить у маршрутці без пересадок", - вважає Липецький.
Експерти іншої думки. Вони кажуть, що з підвищенням тарифів у маршрутках цей вид транспорту може позбутися пасажирів, які використовували бусики для під'їзду до метро.
"Люди будуть більш ретельно підходити до прорахунку маршруту. Наприклад, якщо мешканець Троєщини щодня їздить до метро на Петрівку і далі їде метро, то він краще купить проїзний на місяць на необмежену кількість поїздок. А ось ті , кому пощастило мати поряд маршрутку, яка їздить на велику відстань, можуть скористатися нею - не доведеться робити пересадки", - каже колишній заступник начальника главку транспорту Петро Костенко.
Коментарі
12