МИНУЛОЇ П"ЯТНИЦІ з перону недобудованого вокзального комплексу залізничної станції Дарниця пустили перший електропоїзд — до Луцька.
Перони вокзалу прикрасили жовто-блакитними та синьо-білими кульками — символікою Партії регіонів.
О 10-й ранку на станцію прибули прем"єр-міністр Віктор Янукович, міністр транспорту Микола Рудьковський, мер Києва Леонід Черновецький та представники мерії.
Урядовці й чиновники стали на ескалатор, що веде з підземного переходу на платформу N7.
Янукович під час виступу згадав покійного міністра транспорту Георгія Кірпу — саме за його ініціативи почали перебудову Дарницького вокзалу. Леонід Черновецький говорив після того, як прем"єр-міністр поїхав. Мер зізнався, що вкрай незадоволений порядком проведення тендерів для інвесторів, які хочуть працювати тут у майбутньому.
Кияни рушили підземним переходом, що сполучає ДВРЗ та Нову Дарницю, після від"їзду чиновників. Прибиральниця звернула увагу "ГПУ" на те, що сходи до тунелю не пристосовані для спуску "кравчучок".
— Усе ж село тягне ці "кравчучки" за собою,— каже жінка.
Киянин Павло Андрощук, 79 років, мешканець вул. Російської, запитав прибиральницю, чи є в переході туалет. Виявилося, що нема. Скористатися можна лише дощатим сортиром біля виходу на платформи.
На спорудження двох платформ і підземного переходу (саме це влада називає "першою чергою Дарницького вокзалу") витрачено 200 млн грн. Бетонна коробка будівлі вокзалу майже готова, але ще треба звести 6-й поверх. 2004-го загальний кошторис на спорудження вокзалу склав понад 4 млрд. Нині ця цифра зросла вдвічі.
Із 20 лютого від нових платформ Дарницького вокзалу регулярно відправлятимуться електрички на Ніжин та Яготин. А з 28 травня тут зупинятимуться всі поїзди південного й східного напрямків.
Перехожі задоволені переходом. Киянин Юрій Волошкін, 52 роки, живе неподалік, на Азербайджанській, а працює на Рембазі. Каже, в морози було незручно ходити неосвітленим переходом.
"ГПУ" поцікавилася в керівника "Київметробуду" Володимира Петренка, 62 роки, коли метробудівці дотягнуть підземку до вокзалу.
— Років за три-чотири. Потрібно прокласти лінію завдовжки чотири з половиною кілометри: від станції Червоний хутір до вокзалу "Дарниця". Це коштуватиме від 600 до 700 мільйонів, — каже Петренко.
Коментарі
1