




Символічний золотий ключ так і не вручили президенту Віктору Януковичу, під час відкриття станції метро Теремки, що у Голосіївському районі столиці. Коли ведучий церемонії оголосив, що метрополітен хоче зробити подарунок, президент вже піднімався по сходах на вихід. Після цього ключ вручили киянам, що прийшли на відкриття. Його передавали з рук в руки та охоче фотографувались.
52-га станція столичного метрополітену "Теремки" запрацювала сьогодні вранці. До приїзду президента охорона перекрила всіх входи на станції. Всередину пропускали через металошукачі. Через це на вході виникла тиснява — треба було простояти близько півгодини.
Віктор Янукович запізнився на 15 хвилин. Разом з ним прибув міністр інфраструктури Василь Козак та заступник голови КМДА Михайло Костюк. Для президента посеред платформи обладнали сцену з трибуною.
"Розвиток київського метрополітену тільки набирає обертів, а наступним значним кроком у цьому напрямку стане будівництво лінії метрополітену на Троєщину. Крім того, є державне замовлення на споруду 95 нових вагонів метро, 50 з який - для столиці," - розповів Віктор Янукович.
Потім Янукович в оточенні охорони пройшовся по вагону виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Перекинувшись кількома словами з директором підприємства, покинув станцію. Перший потяг із станції від'їхав о 11:15.
Станція "Теремки", розташована на Куренівської-Червоноармійській лінії, є завершальною на цій гілці. По конструкції станція з пологою стелею, мілкого закладення. З двома виходами в підземні переходи під проспектом Академіка Глушкова. Будівництво станції розпочато в листопаді 2011 року. Відкриття кілька разів переносили через недофінансування робіт.
Коментарі
25