середа, 01 березня 2017 13:16

Яким міг бути Шулявський шляхопровід

До обвалу Шулявського шляхопроводу в Київ приїздили китайські спеціалісти й пропонували реконструювати міст.

Про це розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов, передає "Главком".

"Зараз є чи не з десяток проектів реконструкції шляхопроводу. Китайці теж запропонували свої варіанти. Вони мають багато новітніх технологій будівництва. Але постає питання грошей. Китайці не працюватимуть задарма, їм потрібні гарантії, прозорі умови тощо", – сказав Беспалов.

Перший проект реконструкції всієї транспортної розв'язки на Шулявці, моста зокрема, з'явився 2008-го. Він коштував 150 млн грн, пише видання "Публічні люди".

Пізніше було ще кілька проектів реконструкції Шулявського шляхопроводу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Кличко переклав відповідальність на підлеглих" - депутат Київради

Інститут "Київдормістпроект" запропонував класичну розв'язку у формі трилисника. За ним мали знести цех заводу "Більшовик", що не працює. На його місці мав з'явитись заїзд і з'їзд з просп. Перемоги на вул. Гетьмана. Проїжджу частину моста хотіли розширити з 6 до 8 смуг.

Автор: pl.com.ua
  Класична розв'язка-"трилисник"
Класична розв'язка-"трилисник"

2014 року транспортний інженер Віктор Петрук представив трирівневу дорогу з реверсивним рухом. Вона могла пропускати близько 21 тис. автомобілів на годину замість нинішніх 13. Була компактнішою. Зносити будівлю "Більшовика" не було потрібно. Також вона звільняла під міську площу близько гектара землі. Передбачено повністю ізольований рух пішоходів. Просп. Перемоги вони повинні були перетинати підземним переходом. Планували також облаштувати велодоріжки.

На проект навіть виділили 300 тис. грн. Почати реконструкцію повинні були 2016-го.

Автор: pl.com.ua
  Трирівнева дорога
Трирівнева дорога

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бетон на Шулявському мосту могла роз'їсти сіль - інженер

Автор: pl.com.ua
  Трирівнева дорога
Трирівнева дорога

У тому ж році архітектори Юрій Кузьмін і Олександр Макаренко представили концепцію розв'язки. В її основі був проект Віктора Петрука, доповнений громадським простором і великою пішохідною зоною.

Вони пропонували зрушити розв'язку в сторону центру міста. Накрити пішохідною площею частину просп. Перемоги - навпроти станції метро Шулявська і з'їзди на вул. Олександра Довженка і вул. Вадима Гетьмана. Таким чином, пішоходи могли пересуватися у всіх напрямках, не користуючись підземними переходами.

Планували розширити тротуари, озеленити площу, встановити лавки, облаштувати дитячі майданчики та місця для виступів вуличних музикантів.

Автор: pl.com.ua
  Розв'язка з публічним простором
Розв'язка з публічним простором

Столична влада планує розпочати будівництво транспортної розв'язки на Шулявці наприкінці цього року, заявив мер Віталій Кличко. Який проект реконструкції обрали - не відомо. Здати об'єкт планують за 1,5-2 роки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Міське господарство запущене" - Бондаренко прокоментував обвал Шулявського мосту

27 лютого у Києві обвалився міст на Шулявському шляхопроводі. Інцидент стався близько 20:30. Жертв і постраждалих немає. Уламки пошкодили один автомобіль. Міст перекрили. Наступного дня рух дозволили тільки двома смугами. Міський голова Віталій Кличко звільнив заступника голови КМДА з питань транспортної інфраструктури Іллю Сагайдака. Також голову Солом'янського району Максима Шкуро.

Зараз ви читаєте новину «Яким міг бути Шулявський шляхопровід». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути