Підприємства, що входять до асоціації перевізників "Столиця", погрожують не вивести у середу, автобуси на маршрути. За підрахунками організаторів страйку, в місті не працюватимуть до 200 маршруток.
Таким чином підприємці вимагають підвищити ціни на проїзд. Вони хочуть, аби київська влада дозволила збільшити вартість проїзду від 25 коп. до 1 грн 25 коп. На маршрутах протяжністю до 5 км хочуть установити мінімальну ціну 1 грн (нині 75 коп.), від 5 до 10 км — 1,5 грн (нині 1 грн). В автобусах, довжина маршруту яких від 10 до 15 км, квитки коштуватимуть 2 грн.
До 3 грн, згідно з вимогами комерсантів, має подорожчати проїзд у маршрутках, що проїжджають за рейс понад 20 км (нині вони коштують 1,75 грн).
Власники пояснюють це тим, що їхні прибутки зрівнялися із витратами. За таких умов вони не можуть надалі працювати.
— Борги перед постачальниками за пальне у деяких перевізників вже дійшли до мільйона гривень, — каже "ГПУ" керівник асоціації приватних перевізників "Столиця" Валерій Ліпецький, 59 років. — Міська влада хоче зняти з маршрутів приватних перевізників. Натомість зроблять монополістом "Київпастранс", а потім його приватизують.
Він переконаний, що Леоніду Черновецькому невигідно підвищувати тарифи, бо він готується до наступних виборів.
Прес-служба КМДА днями оприлюднила позицію мерії щодо цього питання. Якщо встановлять надто високі тарифи на проїзд у маршрутках, то міська влада визначатиме нових перевізників і обиратиме підприємства, що пропонуватимуть дешевші ціни на послуги.
В асоціації вимагають, аби мерія створила до 20 березня робочу групу, що змінить умови проведення конкурсів, і затвердила до 10 квітня ці зміни. Крім того, влада мусить припинити виплату дотацій "Київпастрансу" з бюджету. Також бізнесмени хочуть, аби комунальному підприємству заборонили обслуговувати рейси своїми маршрутками.
За даними КМДА, в місті працює 73 приватних перевізники, яким належать 2,5 тис маршруток. Валерій Ліпецький переконаний, що насправді фірм-перевізників у Києві залишилося близько 60-ти. Решта не витримали конкуренції.
Коментарі
1