Найбільший в світі дирижабль "Граф Цепеллін", що вилетів із Токіо, прибув до Сан-Франциско 25 серпня 1929 року.
У перші десятиліття XX століття найбільшого прогресу в галузі дирижаблебудування досягла Німеччина. Її успіхи пов'язані насамперед з ім'ям Фердінанда фон Цеппеліна, винахідника й підприємця, засновника фірми Luftschiffbau Zeppelin, що спеціалізувалась на виготовленні апаратів жорсткого типу. Перший його зразок LZ 1, створений 1900 року, вражав своїми розмірами: він був 128 м завдовжки і майже 12 м у діаметрі.
15 жовтня 1928 року німецький дирижабль "Граф Цеппелін" здійснив перший комерційний рейс через Атлантичний океан. Створений в 1928 році, дирижабль 9 років експлуатувався як пасажирський. "Граф Цеппелін" брав участь у багатьох акціях, найгучнішою з яких стала навколосвітня подорож. За 600 польотів дирижабль перевіз 13 000 пасажирів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Неймовірні світлини "Графа Цеппеліна", який облетів весь світ
Цікаво, що перевезення пасажирів приносило власникам "Графа Цеппеліна" одні тільки збитки, проте вони цілком компенсувалися прибутками від випуску сувенірної продукції та участі в рекламних акціях. Після загибелі дирижаблю "Гінденбург" експлуатація "Графа Цеппеліна" була припинена, а в роки Другої світової війни він був розібраний на частини.
Золота ера дирижаблів завершилася в кінці тридцятих років минулого століття. Катастрофи почали переслідувати апарати Цепеліна. Аеростати дирижабля наповнювали небезпечним воднем, який спричиняв пожежі. Щоб мінімізувати ризики, дирижаблі повинні були заповнювати гелієм. Втім, нацистська Німеччина через ембарго не могла його закуповувати в США. Випуск дирижаблів завершила трагедія 1937 року. Німецький дирижабль Гінденбург при посадці в США спалахнув в повітрі. Загинуло 36 осіб.
Коментарі