Конструктор Ігор Сікорський 23 грудня 1913 року на околиці Києва підняв у повітря багатомоторний літак "Ілля Муромець". На його базі зробить пасажирські літаки та бомбардувальники.
Він народився у Києві в родині заможного доктора медицини. Закінчив петербурзьке морське училище, навчався в Київському політехнічному інституті. При механічному відділенні КПІ долучися до повітроплавної секції. Разом із іншими ентузіастами створив близько 40 різних типів літаків.
У березні 1912 року за літак С-6А на Московській виставці повітроплавання Сікорському дають Велику золоту медаль Російського технічного товариства. Глава "Російсько-Балтійського вагонного заводу" Михайло Шидловський пропонує киянину посаду головного конструктора. Той погоджується.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:З Біблії прибрали всі згадки про спиртні напої
Загоряється ідеєю збудувати "повітряний корабель-гігант". Шидловський фінансує проект літака за умови, що успішні винаходи належатимуть заводу. Восени 1913 приступає до будівництва свого важкого літака. Дає йому назву "Ілля Муромець" – богатиря, мощі якого зберігаються в Києво-Печерській Лаврі. Оснащує 100-сильними двигунам "Аргус". Має крила розмахом в 31 метр і з загальною площею 150 кв метрів. Одразу планує його пасажирським і зручним. На додаток до пілотської кабіни на борту була кімната для пасажирів, спальня і навіть туалет.
Пізніше піднімає "Іллю Муромця" в повітря з 16 пасажирами на борту. Пролітає на ньому над Петербургом і її передмістями. Літак-гігант настільки вразив російського царя Миколу II, що той дарує молодому конструкторові золотий годинник. Замовив повний парк важких бомбардувальників для Імператорської російської авіаційної служби.
Конгрес США прийняв і направив на затвердження штатів проект поправки до Конституції про введення "сухого закону" 22 грудня 1918 року.
Коментарі