Ексклюзиви
понеділок, 11 липня 2016 18:20

Бельгійські неандертальці їли один одного

Бельгійські неандертальці їли один одного 40 тис. років тому.

Учені зробили відкриття у бельгійській печері, де знайшли спеціально оброблені кістки неандертальців. Неандертальці займалися не лише канібалізмом, але й майстрували знаряддя праці з "побратимів". На знайдених кістках неандертальців з печер Гоєт, що поблизу Намюра в Бельгії, вчені виявили помітні порізи. Повідомляє The Guardian.

Професор Ерве Бошеренс з Унівеситету Тюбенгена говорить: "ці порізи дозволяють заявити, що неандертальці практикували канібалізм. Багато решток коней та оленів, які ми знайшли у печерах Гоєт, також були марковані подібним способом".

Інші докази канібалізму в неандертальців раніше з'явилися в Іспанії та Франції. Чотири кістки з Гоєт дозволяють припустити, що неандертальці також використовували останки померлих як знаряддя праці. Одна стегнова кістка і три гомілкових використані для виготовлення знарядь. У такий спосіб використовували і кістки тварин.