вівторок, 01 жовтня 2019 13:55

Архів почав приймати на зберігання комп'ютерні ігри

Архів почав приймати на зберігання комп'ютерні ігри
Комп'ютерні ігри збережуть в національному архіві фото- і аудіодокументів Австралії для майбутніх поколінь Фото: wikipedia

У Національному архіві фото та аудіодокументів Австралії зберігатимуть відеоігри. Поки планують організувати фонд ігор, створених лише в країні.

Сам архів зберігає сучасне медіа. Прагне, щоб його могли побачити та почути майбутні покоління. Так вони зможуть вивчити та осягнути повсякденність і культуру кінця XX - початку XXI ст., повідомляють на офіційному сайті архіву.

Серед перших відеоігор, що ввійдуть у фонди установи, обрали:

The Hobbit (1982) - текстова пригодницька гра за мотивами однойменного фентезі роману Джона Рональда Руела Толкіна;

Halloween Harry (1985) - аркада про полювання за привидами;

Shadowrun (1993) - рольова гра у стилі кіберпанку, створена на основі однойменної настільної гри;

L.A. Noire (2011) - неонуарний детектив. Гравець має проводити розслідування та розкривати злочини;

Submerged (2015) - постапокаліптична гра, в основі якої дослідження таємничого архіпелагу на маленькому плоту;

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook запускає віртуальний світ

Hollow Knight ( 2017) - платформер про пригоди лицаря у таємничому комашиному королівстві;

Florence (2018) - інтерактивна історія життя дівчини Флоренс;

Espire 1: VR Operative (2019) - динамічний шутер. Перша гра в Австралії, в яку можна пограти у шоломі віртуальної реальності.

В архіві представлять оцифровані версії ігор і допоміжні матеріали: рекламні зображення, саундтреки, артбуки, літературу, колекційні видання. Все, що допоможе відтворити історію. Звісно, працівники очікують труднощів, але коли вказані ігри потрапляють до установи, вони вироблять методику зберігання та додаватимуть нові на регулярній основі.

Віртуальна реальність може вилікувати дітей-аутистів від їхніх фобій. 25% аутистів мають страхи. Британські науковці з Університету Ньюкасла разом із фахівцями з технологій Third Eye NeuroTech створила віртуальні середовища. Їх назвали "блакитна кімната". Перебуваючи у ній, не потрібно використовувати окуляри віртуальної реальності. Завдяки контролеру переміщається у просторі за сценарієм і бореться з певними фобіями.

Зараз ви читаєте новину «Архів почав приймати на зберігання комп'ютерні ігри». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути