
1. Для СРСР Ту-104 став першим пасажирським літаком, оснащеним реактивними двигунами.
2. Прототипом Ту-104 слугував дальній бомбардувальник Ту-16. Від нього залишилися крила, форма гондоли двигунів, а також шасі.
3. Ту-104 міг розвивати швидкість до 950 км / год, що робило час перельотів схожим на фантастику.
4. Саме на Ту-104 ще в 50-х роках минулого століття був закладений звичний сьогодні стандарт сервісу на борту авіалайнера.
5. Для його обслуговування використовувалася спеціальна техніка - потужні тягачі, заправники води і пального, багажний транспорт і самохідні трапи.
6. Літак викликав справжній фурор в англійській столиці під час офіційного візиту туди Микити Хрущова.
7. Була виготовлена і "космічна" версія літака з літерами АК. Вона дозволяла імітувати невагомість на цілих 25 секунд і призначалася для підготовки космонавтів.
8. Він був важкий і нестійкий в польоті. Нерідко літак різко йшов у набір висоти, зриваючись слідом в пікірування.
9. Ту-104 мав тенденцію до звалювання на малій швидкості. Замість продиктованої швидкості в 230-250 км/год літак нерідко садили при 270-300 км/год.
10. У свій останній політ Ту-104 вирушив 11 листопада 1986 року. Тоді придатну для самостійного польоту машину відправили повітрям на вічну стоянку в музей цивільної авіації в Ульяновську. Решту літаків порізали в 80-ті на метал.
2. Прототипом Ту-104 слугував дальній бомбардувальник Ту-16. Від нього залишилися крила, форма гондоли двигунів, а також шасі.
3. Ту-104 міг розвивати швидкість до 950 км / год, що робило час перельотів схожим на фантастику.
4. Саме на Ту-104 ще в 50-х роках минулого століття був закладений звичний сьогодні стандарт сервісу на борту авіалайнера.
5. Для його обслуговування використовувалася спеціальна техніка - потужні тягачі, заправники води і пального, багажний транспорт і самохідні трапи.
6. Літак викликав справжній фурор в англійській столиці під час офіційного візиту туди Микити Хрущова.
7. Була виготовлена і "космічна" версія літака з літерами АК. Вона дозволяла імітувати невагомість на цілих 25 секунд і призначалася для підготовки космонавтів.
8. Він був важкий і нестійкий в польоті. Нерідко літак різко йшов у набір висоти, зриваючись слідом в пікірування.
9. Ту-104 мав тенденцію до звалювання на малій швидкості. Замість продиктованої швидкості в 230-250 км/год літак нерідко садили при 270-300 км/год.
10. У свій останній політ Ту-104 вирушив 11 листопада 1986 року. Тоді придатну для самостійного польоту машину відправили повітрям на вічну стоянку в музей цивільної авіації в Ульяновську. Решту літаків порізали в 80-ті на метал.
×
Коментарі