Розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. Туди можна звернутися з питаннями стосовно коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням.
Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу, передає "УП. Життя".
"Відтепер кожен, у кого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди й отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни громадянин знаходиться. Ми зробили достатньо великий колцентр, зараз там працюватимуть 150 операторів. Він буде функціонувати цілодобово", - зазначив Степанов.
Лінія для дзвінків буде безкоштовною.
Номер телефону – 0 800 60 20 19.
За словами глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізи чи комп'ютерну томографію або у вас виникло питання щодо ПЛР-тестування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, якщо член сім'ї захворів на коронавірус
Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінка.
"Щоб з'ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все фіксуватиметься та реєструватиметься в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен вам зателефонувати", – пояснює Степанов.
У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.
Кількість інфікованих коронавірусною хворобою наблизилася до 9 тис. осіб за добу. Уряд готується розгортати мобільні шпиталі у Києві, Одеській та Донецькій областях.
Коментарі