пʼятниця, 01 серпня 2014 05:05

"За 20 років роботи в "Герцлія Медікал Центр" не було жодного помилкового діагнозу"

Автор: ФОТО надане клінікою ”Герц­лія Медікал Центр”
  Ітамар Оффер: ”Ми використаємо всі ресурси, щоб досягти найкращого результату”
Ітамар Оффер: ”Ми використаємо всі ресурси, щоб досягти найкращого результату”

Головний лікар клініки "Герц­лія Медікал Центр" Ітамар Оффер працював педіатром, завідував найбільшим дитячим центром "Шнайдер", закінчив Гарвард за спеціальністю "управління громадською системою охорони здоров'я". Три роки керував тель-авівським округом страхової каси "Клаліт" і створив три медичні центри в Індії.

Розкажіть про себе.

— Я пройшов шлях від лікаря-стажера до керівника провідної приватної клініки Ізраїлю "Герцлія Медікал Центр". Зрозумів, як надати весь спектр послуг тисячам пацієнтів на найвищому рівні. Щоранку вставав і казав собі: "У тебе 30 тисяч застрахованих клієнтів, ти відповідаєш за здоров'я кожного в усіх аспектах: від профілактики та першої медичної допомоги до госпіталізації і складних операцій". Людині мають забезпечити найкраще обслуговування.

Як це відбувається на практиці?

— У "Герцлія Медікал Центр" працюють найкращі фахівці Ізраїлю, медсестри і санітари. Обладнання найновіше. Кожен розуміє, що таке "краща клініка", та має ресурси це забезпечити. Інспекція від міністерства охорони здоров'я Ізраїлю на 2013 рік підтвердила статус "Герцлія Медікал Центр" як кращого медичного закладу країни.

Які лікарі працюють у "Герцлія Медікал Центр"?

— Це найзоряніший склад в Ізраїлі. Під одним дахом зібралися провідні вузькі фахівці країни. Критерії дуже суворі: бездоганний п'ятирічний досвід у вузькій спеціалізації, що означає 15 років практики. Всі медики працюють в охороні здоров'я понад 20 років. Мають керівні посади в держустановах або провідні позиції під час унікальних і складних процедур. А головне — завдяки статусу приватної клініки міністерство охорони здоров'я Ізраїлю надало нам ексклюзивне право залучати яскравих представників ізраїльської медицини.

Розкажіть про догляд за пацієнтами.

— Наші медсестри — вишколена армія. Планка дуже висока. Це і складність процедур, і темп роботи, і високотехнологічний моніторинг стану хворого. Пацієнти оточені турботою та підтримкою. Розповідають мені, з якою інтонацією медсестри кажуть "доброго ранку", як швидко реагують на кнопку виклику і відповідають на запитання, скарги та прохання. Як допомагають встати з ліжка, роблять уколи, доглядають за швами. Весь персонал діє як єдине ціле. Активізують рухові функції пацієнта в першу ж добу після операції, забезпечують продуктивний процес дихальної фізіо­терапії. Ось, наприклад, усіх пацієнтів, яких ви бачите на подвір'ї клініки, прооперували вчора. Це велике досягнення багатопрофільного колективу, коли після складних хірургічних процедур пацієнт встає, йде, із задоволенням їсть і не страждає від болю.

У холі на високій тумбі лежать красиві простирадла з вишивкою логотипа лікарні.

— Так, це наша гордість. Білизна — дуже важлива деталь для людини, яка перебуває не вдома, ще й нездужає. Приємна і якісна тканина — це затишок та спокійний сон. Тому весь час поліпшуємо умови відпочинку наших пацієнтів.

Ми зустріли в коридорі клініки жінку в яскравому одязі, з квіткою у волоссі.

— Її звуть Сігаль. Вона представник пацієнтів. Спілкується з усіма і виявляє їхні потреби задовго до того, як людина відчує дискомфорт, тривогу чи біль. Її запитання дуже прості. Наприклад, "ви не з'їли свій сніданок, вам принести щось інше?". Або "ви отримали газету?", "вам показати, як користуватися пультом?".

Багато пацієнтів із країн СНД приїжджають з помилковими діагнозами.

— За 20 років роботи клініки не було жодного помилкового діагнозу. В нас лабораторія найвищої точності. Працює на міжнародні дослідницькі проекти, що не допускають похибок. Щороку проходить міжнародну акредитацію. Вся апаратура — фірми Philips, яка періодично оновлює нам моделі. Нещодавно перепрограмували КТ, щоб знизити опромінення на 70 відсотків. Радіологи "Герцлія Медікал Центр" безпомилково "читають" знімок.

Як швидко діагностична служба реагує на сумнівний результат?

— При мамографії грудей, наприклад, одразу виконують ультразвук. Якщо діагноз підтверджується, то негайно беруть біопсію. Результат готовий за 24–48 годин.

Чому пацієнтам із Росії та країн СНД варто звертатися в клініку?

— Наш пацієнт отримує комплексний сервіс. Усі медичні консультанти розмовляють російською. Кейс-менеджери, які супроводжують пацієнтів на аналізи і процедури, — вихідці з СНД, як і багато лікарів та медсестер. Щомісяця до нас приїжджають близько 30 знайомих колишніх пацієнтів. Це доказ довіри. В нас обслуговуються більшість представників посольств і консульств в Ізраїлі, солдати ООН, які служать на Синайському півострові. Можете довіряти персоналу "Герцлія Медікал Центр". Ми зробимо все, щоб допомогти вам подолати хворобу. І якщо знадобляться додаткові зусилля, то ми використаємо всі ресурси, щоб досягти найкращого результату.

Детальна консультація, запис на лікування за тел. +972 73 272 3838 або на нашому сайті www.hmc-israel.org.il ­"Герцлія Медікал Центр".

Зараз ви читаєте новину «"За 20 років роботи в "Герцлія Медікал Центр" не було жодного помилкового діагнозу"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути