Бренд Nike випустив глобальний рекламний кампейн нової колекції Black & White та його втілення в Україні. Одяг виконаний в спортивному та повсякденному стилях. Уособлює новий образ сучасної дівчини — NikeWomen.
Колекцію відрізняє геометричний дизайн та мінімалізм. На думку авторів, це найкраще відображає свободу та прагнення бути собою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Світовий бренд створив куртку присвячену Україні
В Україні колекцію представили дівчата, які уособлюють філософію Nike Women: олімпійський призер в потрійному стрибку Ольга Саладуха, бронзовий призер Олімпійських Ігор в Лондоні Христина Стуй, чемпіонка юнацької Олімпіади Юлія Левченко, чемпіонка Європи Ольга Земляк, рейсер київського бігового клубу Nike + Run Club Юлія Гріффін, співзасновник Play Outside Crew Ірина Сватко, київський DJ Katro Zauber та LifeCoach Алла Клименко.
Український дизайнер Наташа Зінько в рамках Тижня моди в Лондоні представила нову осінньо-зимову колекцію. В одязі змішала різні епохи та настрій. Стриману моду сорокових поєднала з зухвалими вісімдесятими - десятиліттям, коли можна було все.
Коментарі